Αποστολέας Θέμα: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart  (Αναγνώστηκε 3952 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« στις: Ιούλιος 16, 2014, 12:55:18 μμ »
Η Ιστορία του Royal Caroline έχει ως εξής,
Δυο Βρετανικά βασιλικά γιοτ ονομάστηκαν Royal Caroline. Το πρώτο, κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο του Sheerness το 1700, ναυπηγήθηκε υπό το όνομα Peregrine Galley και υπηρέτησε το Βασιλικό Ναυτικό έως το 1733.
Μετά από κατάλληλες εργασίες για την μετατροπή του σε βασιλικό γιοτ, το πλοίο είχε την τιμή να ονομαστεί Royal Caroline. Το 1749 ξαναμπήκε στην υπηρεσία του Βασιλικού Ναυτικού, ξαναπήρε το όνομα Peregrine Galley και χάθηκε το 1761 καθοδόν για τη Λισσαβώνα.

Αντιθέτως, το δεύτερο Royal Caroline σχεδιάστηκε εξ' αρχής ως βασιλικό γιοτ (προς αντικατάσταση του Peregrine) και ναυπηγήθηκε το 1749 στα ναυπηγεία του Deptford. Αυτό είναι το πλοίο που παρουσιάζεται σε αυτό το κιτ.
Το 1761 όταν χάθηκε το Peregrine, το Royal Caroline μετονομάστηκε σε Royal Charlotte, και συνέχισε να υπηρετεί την Βρετανική Βασιλική Οικογένεια έως το 1805. Αποσυναρμολογήθηκε τελικά, το 1820.
Η ξυλεία που παρέχεται είναι πολύ καλής ποιότητας, θα γίνει αλλαγή μόνο της ξυλείας για το πέτσωμα των καταστρωμάτων μιας και αυτή είναι πάχους 0,5 χιλιοστών. Θα τοποθετήσω ξύλο πάχους 1 χιλιοστού το οποίο θεωρώ καλύτερο και πιο ευκολοδούλευτο.
Η καρίνα και οι νομείς είναι από κόντρα πλακέ καλής ποιότητας και πάχους 4 χιλιοστών.
Τα σχέδια που παρέχονται είναι 7 με δύο από αυτά το σχέδιο 4 και το σχέδιο 7 σε κλίμακα 1:1.
Το σχέδιο 4 δείχνει όλο το πλοίο στην πραγματική του διάσταση, δείχνει την ιστιοφορία και τα μεγέθη των καταρτιών.
Το σχέδιο 7 δείχνει τα κομμάτια από κόντρα πλακέ, άρα εάν κάποιος θέλει να φτιάξει τον σκελετό του πλοίου μπορεί από αυτά τα σχέδια.
Η ποιότητα των fittings είναι σε καλά επίπεδα.
Οι οδηγίες είναι γενικά καλές και με σωστή μετάφραση στην Αγγλική.
Γενικά το κιτ όπως το κοιτάζει κανείς αξίζει τα χρήματά του, δεν είναι και τόσο ακριβό και δεν είναι πολύ μεγάλο μιας και το ολικό του μήκος είναι 830 χιλιοστά, άρα η καρίνα του είναι πιο μικρότερη. Κοστίζει περίπου 300 Ευρώ και έχει αγοραστεί από την Αγγλία το 2006.
Το κιτ έχει βαθμό δυσκολίας για ενδιάμεσους έως και προχωρημένους μοντελιστές και είναι στο ίδιο βαθμό δυσκολίας με το Cutty Sark.
Βλέποντας λίγο το κιτ και τις οδηγίες νομίζω ότι είναι πιο εύκολο από την προηγούμενη κατασκευή μου.
Κάθε βήμα της κατασκευής θα το περιγράφω με φωτογραφίες και με κείμενα.
Μερικές φωτογραφίες παρακάτω από τα υλικά που απαρτίζουν το κιτ.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 16, 2014, 12:58:15 μμ »
Έφτιαξα την rabbet και την bearding line χρησιμοποιώντας μαχαίρι και σκαρπέλο μοντελισμού για το σκάψιμο.
Επειδή όλα τα kit που έχουμε (καινούργια και παλιά) η καρίνα τους είναι στρεβλωμένη, τον λόγω δεν τον γνωρίζω αλλά πρέπει να ισχύει για τα περισσότερα κιτ μεγάλου μεγέθους, έφτιαξα μια κατασκευή από μεταλλικές γωνίες προκειμένου η καρίνα να έρθει σε ίση θέση και να σταθεροποιηθεί πλήρως έτσι όταν κολλήσουν στην θέση τους τα κομμάτια που αποτελούν τον κορμό του πλοίου.
Τοποθέτησα πρόχειρα νομείς, καταστρώματα και ενισχυτικά της καρίνας προκειμένου να δω την εφαρμογή τους.

Σειρά έχει ο νομέας νούμερο 10 πάνω στον οποίο πρέπει να κολλήσουν τα κομμάτια νούμερο 18 πριν αυτός κολληθεί στην θέση του. Τοποθέτησα ένα ένα τα κομμάτια νούμερο 18 και με μοντελιστική γωνία τα κόλλησα ώστε αυτά να είναι γωνιασμένα με τον νομέα νούμερο 10. Χρησιμοποιήθηκαν δύο κόλλες όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Την κύανο την χρησιμοποίησα εφόσον είχα τοποθετήσει την αργή κόλα προκειμένου να μην κρατάω τα κομμάτια μέχρι να κολλήσουν. Έβαλα δηλαδή την αργή κόλλα πρώτα και στην συνέχεια κόλλησα τις ραφές των κομματιών με κύανο χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα και επιταχυντή για άμεση κόλληση της medium κύανο κόλλας.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:00:12 μμ »
Άρχισα να τοποθετώ τους νομείς στην θέση τους. Κάθε ένας νομέας πλην του νομέα 10 θα πρέπει να είναι παράλληλος ως προς την καρίνα και έτσι χρησιμοποίησα γωνία για τον σκοπό αυτό.

Κολλήθηκαν τα ενισχυτικά της καρίνας νούμερο 16 και 17 και στην συνέχεια τα κομμάτια 15 και 1Α. Οι νομείς 1 και 2 καθώς και το κομμάτι 15 έχουν τριφτεί για καλύτερη πρόσφυση των σανίδων πετσώματος. Το ίδιο θα γίνει και με τους τελευταίους νομείς αργότερα.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:01:59 μμ »
Κόλλησα στην θέση τους τα 1Β, 3Β, 4Β, 5Β, 6Β, 7Β, 7C, 11Β, 10Β, 9Β, 8C και 6C
Σε όλα τα καταστρώματα (τρία στον αριθμό) έφτιαξα μια επιπλέον βάση στήριξης για την μετέπειτα πιο σταθερή κόλληση των καταρτιών. Σημείωσα μια γραμμή στη μέση όλων των καταστρωμάτων και πριν αυτά κολληθούν στην θέση τους τα έβαλα πρώτα δοκιμαστικά για να δω την εφαρμογή τους.

Τοποθετήθηκαν τα 1Α, 2Α και 3Α. Εδώ υπήρξε πρόβλημα. Όταν προσπάθησα να τοποθετήσω το μπροστινό κατάστρωμα είδα ότι ενώ το κατάστρωμα πάταγε στα κομμάτια νούμερο 1Α και 3Α δεν πάταγε όμως στο 2Α και γι' αυτό το λόγο αναγκάστηκα να τοποθετήσω επιπλέον ξύλο πάνω στο 2Α ώστε το μπροστινό κατάστρωμα να έρθει στην θέση που έπρεπε.
Θα συνεχίσω με την κατασκευή Filler Blocks τα οποία θα τοποθετηθούν στην πλώρη του πλοίου για περισσότερη και καλύτερη στήριξη των σανίδων πετσώματος.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:06:48 μμ »
Έφτιαξα για το μπροστινό μέρος filler blocks για καλύτερη σταθεροποίηση στις σανίδες πετσώματος.
Τοποθέτησα επίσης τα κομμάτια νούμερο 23 ανάμεσα στους νομείς 1 και 2 κατάλληλα διαμορφωμένα (πλάγιο αρκετό τρίψιμο) για να πατήσουν και εκεί καλά οι σανίδες πετσώματος.

Έτριψα τους νομείς 1,2,3,9 και 10, στην φωτογραφία δεν φαίνεται τριμμένος ο νομέας νούμερο 3 από αυτή την πλευρά (είναι από την άλλη) και θα τριφτεί αύριο. Το τρίψιμο έγινε ώστε οι σανίδες να πατάνε με όλη τους την επιφάνεια πάνω στους νομείς και όχι να πατάνε λίγο (στην μύτη του νομέα). Με αυτόν τον τρόπο οι σανίδες είναι πιο σταθερά κολλημένες.
Η συνέχεια θα είναι το πέτσωμα του πλοίου. Περιμένω όμως πρώτα από την Αμερική ράβδους 2 χιλιοστών με σπείρωμα σε όλο τους το μήκος καθώς και τα ανάλογα παξιμάδια για να τοποθετηθούν αργότερα τα pedestals που θα στηρίξουν το πλοίο.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:08:05 μμ »
Πριν ξεκινήσω το πέτσωμα έπρεπε μιας και θα τοποθετηθούν pedestals για την στήριξη του πλοίου να γίνει μια μικρή προεργασία. Οι τρύπες έχουν ανοιχτεί πριν από την τοποθέτηση των νομέων και είναι στην διάμετρο 2 χιλιοστά. Την μετέπειτα προεργασία την έκανε ο σύζυγος και έχει ως εξής:

Αγοράστηκαν ράβδοι με σπείρωμα σε όλο τους το μήκος και αναλόγου διαμετρήματος ώστε να χωράνε στην τρύπα καθώς και τα ανάλογα παξιμάδια. Επειδή δεν βρήκα εδώ στην Ελλάδα τις κατάλληλες ράβδους και τα κατάλληλα παξιμάδια τα αγοράσαμε από την Αμερική.
Κολλήθηκαν πρώτα με κύανο τα παξιμάδια πολύ προσεκτικά για να μην πάει η κόλλα στο σπείρωμα έχοντας ράβδους και pedestals τοποθετημένα. Εφόσον κόλλησαν για έξτρα σταθεροποίηση τοποθετήθηκαν σανιδάκια 2Χ6 χιλιοστά από ξύλο μπάλσα.

Στις φωτογραφίες που ακολουθούν απεικονίζονται όλα τα παραπάνω καθώς και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:09:31 μμ »
Έφτασε η ώρα για το πέτσωμα του κύτους και η πρώτη σανίδα είναι πλέον στην θέση της.
Η πρώτη σανίδα κολλήθηκε ως εξής:
1) Τοποθέτησα πρόχειρα το μπροστινό κομμάτι νούμερο 24 ώστε να το έχω σαν οδηγό και να έρθει πρόσωπο με το πάνω μέρος της σανίδας.

2) Τοποθέτησα ανάμεσα στους μεσαίους νομείς (κυρίως ο νούμερο 5) σανιδάκι διαστάσεων όπως οι σανίδες πετσώματος 1,5Χ6 χιλιοστά. Το σανιδάκι αυτό το έβαλα ώστε να είναι πρόσωπο με το πάνω μέρος των παραπάνω νομέων και το χρησιμοποίησα επίσης σαν οδηγό για την πρώτη σανίδα.
Μια διευκρίνιση επάνω σε αυτό. Τα σχέδια δείχνουν ότι η πρώτη σανίδα θα πρέπει να έχει απόσταση από το πάνω μέρος του νομέα 5 έντεκα (11) χιλιοστά. Πάνω από την πρώτη σανίδα πηγαίνουν σε αυτόν τον νομέα άλλες δύο σανίδες, άρα η δεύτερη σανίδα θα εξέχει από τον νομέα νούμερο 5 ένα (1) χιλιοστό εφόσον οι σανίδες πετσώματος είναι 1,5Χ6 χιλιοστά. Στην δική μου περίπτωση θα εξέχει 2 χιλιοστά. Το έκανα αυτό γιατί το κιτ δίνει σανίδες πετσώματος για το κατάστρωμα 0,5Χ3 χιλιοστά, εγώ όμως επειδή δεν μου άρεσε ο χρωματισμός αυτών των σανίδων όπως δεν μου άρεσε και το πάχος που είχαν αποφάσισα να τοποθετήσω για το κατάστρωμα σανίδες 1Χ3 χιλιοστά, άρα η απόσταση που θα υπάρχει με πετσωμένο το κατάστρωμα θα είναι 0,5 χιλιοστά πιο ψηλά απ' ότι απεικονίζουν τα σχέδια.
3) Τοποθετήθηκε ακόμα μία σανίδα προς τα κάτω. Έχω μειώσει το πάχος στο μπροστινό μέρος για να πατάει και να τρέχει ομαλά η σανίδα. Όλες οι κολλήσεις έχουν γίνει με συνδυασμό κύανο κόλλας και λευκής PVA κόλλας. Η κύανο τοποθετήθηκε στην σανίδα στο σημείο επαφής με τους νομείς και η PVA τοποθετήθηκε στο σημείο επαφής σανίδας με σανίδα.
Επίσης σκέφτομαι να χωρίσω την γάστρα σε δύο ή τρία μέρη ίσως και περισσότερα για δική μου ευκολία και με παρότρυνση του συζύγου. Γίνεται όμως να πετσωθεί και με τον καθαρά μοντελιστικό τρόπο χωρίς πρόβλημα μιας και θα ακολουθήσει και δεύτερο πέτσωμα στο οποίο σαφώς και πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός μιας και σε αυτό το πλοίο από τα ίσαλα και πάνω οι σανίδες έχουν το φυσικό τους χρώμα.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:10:31 μμ »
Έχω ήδη βάλει τέσσερεις σανίδες προς τα κάτω. Τα σχέδια δείχνουν ότι τοποθετούνται έξι ολόκληρες σανίδες προς τα κάτω. Αυτό δεν είναι εφικτό στην δική μου κατασκευή και υπάρχει πρόβλημα με την τοποθέτηση άλλων σανίδων προς τα κάτω, αρχίζει η στρέβλωση των σανίδων και εάν συνεχίσω έτσι θα υπάρξει πρόβλημα.

Αποφάσισα λοιπόν να τοποθετήσω κάτω από τις 4 σανίδες τέσσερα σανιδάκια τα οποία πατάνε πάνω στους κεντρικούς νομείς 5 και 6.
Διαμόρφωσα και τοποθέτησα την επόμενη σανίδα όπως φαίνεται στην δεύτερη φωτογραφία. Σημαντικό είναι στον τελευταίο νομέα της πρύμνης να τοποθετηθούν τρία ολόκληρα σανιδάκια και ένα σανιδάκι κομμένο στην μέση στα 3 χιλιοστά. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσω να κλείσω το κενό που έχει σχηματιστεί στην γάστρα χωρίς οι σανίδες να καταλήγουν με μύτες. Εάν έβαζα στον τελευταίο νομέα της πρύμνης 4 σανιδάκια τότε θα χρειαζόμουν μια σανίδα μεγαλύτερου φάρδους από τα 6 χιλιοστά που έχει το κιτ προκειμένου να διαμορφώσω τις υπόλοιπες σανίδες με τον τρόπο που θέλω.
Η διαμορφωμένη σανίδα θα πρέπει να τρέχει ομαλά πάνω στους νομείς γι' αυτό έχω βάλει τέσσερα σανιδάκια στους νομείς 5 και 6 και 3,5 σανιδάκια στον τελευταίο νομέα της πρύμνης.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:12:00 μμ »
Θα ξεκινήσω τώρα το πέτσωμα από το κάτω μέρος της καρίνας διαμορφώνοντας και τοποθετώντας την πρώτη σανίδα η οποία ονομάζεται garboard. Είναι πιστεύω η πιο δύσκολη σανίδα.
Για την διαμόρφωσή της δεν χρησιμοποίησα τις σανίδες που είχε το κιτ (1,5Χ6 χιλιοστά) αλλά έκοψα μια πιο φαρδύτερη σανίδα (1,5Χ8 χιλιοστά) από φύλλο limewood. Αυτό με βοήθησε σημαντικά στην διαμόρφωση της garboard.

Τοποθέτησα την αμέσως επόμενη σανίδα, η σανίδα τοποθετήθηκε ώστε να τρέχει ομαλά. Εκεί που υπήρχε πρόβλημα ήταν στο πίσω μέρος στο οποίο άφηνε ένα κενό. Το κενό αυτό θα κλειστεί με κατάλληλα διαμορφωμένες σανίδες όπως φαίνεται στην δεύτερη φωτογραφία.
Το πέτσωμα θα συνεχιστεί τώρα προς τα πάνω και όπου υπάρξουν κενά θα κλειστούν με κατάλληλα διαμορφωμένες σανίδες.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:14:07 μμ »
Ακόμη λίγη πρόοδος με το πέτσωμα. Έχω τρίψει λιγάκι τις σανίδες με 150αρι γυαλόχαρτο σε ορισμένα μέρη για να δω πως είναι.

Με εποξική κόλλα δύο συστατικών 30 λεπτών πέρασα τις σανίδες από το πίσω μέρος προκειμένου να είναι πιο σταθερές. Στην μία πλευρά τοποθέτησα και γάζα για να διαπιστώσω εάν είναι καλύτερα και πιο σταθερά. Διαπίστωσα ότι είναι το ίδιο σχεδόν πράγμα.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος Μαρία-Φρεντερίκα

  • Μεταφράσεις από και προς όλες τις γλώσσες
  • Ανθυποπλοίαρχος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Μεταφράσεις
Απ: Royal Caroline - Κλίμακα 1:47 - Εταιρεία Panart
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 16, 2014, 01:16:04 μμ »
Το βασικό πρώτο πέτσωμα του Royal Caroline τελείωσε.
Απομένει μόνο το κλείσιμο του κυκλικού μέρους της πρύμνης καθώς και μερικές σανίδες προς τα πάνω.

Με δυσκόλεψε πρώτον περισσότερο από ότι το Cutty Sark, ειδικά στο μέρος της πλώρης, και δεύτερον δεν είχα την βοήθεια όπως την είχα στο Cutty Sark από τον σύζυγο που είχε επέμβει σε κύρια σημεία του πετσώματος.
Μερικά λάθη με την μη σωστή διαμόρφωση των σανίδων στην πλώρη είναι εμφανή.

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης δεν επιτρέπεται να δείτε τα links. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνδεθείτε εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφή or Σύνδεση